onsdag 6. juli 2011

Halloooo bloggen (",) Jeg har nå kommet til Kungselv, som ligger ca 2 mil på utsiden av Gøteborg. Her har jeg stoppet på ett apotek og kjøpt gnagsårplaster, bandasje til begge anklene og ekstra hæl til å ha i skoene for å dempe støt. Føttene mine kjennes like dårlig som de ser ut, det samme gjelder akkillesen. Har siden jeg startet hatt litt problemer med akkillesen på høyre ben. Håper ikke det er den som til slutt stopper turen min, for jeg føler meg relativt frisk og opplagt sånn ellers.

Jeg har jo hørt om en annen som slet litt med akkillesen også (skriver jeg det riktig?), han levde for noen tusen år siden, og moren hans holdt han i hælen da hun dyppet han i kilden til udødfligheten, det var derfor hans eneste svake punkt. Men når jeg tenker meg om har jeg ikke noen svake punkter, jeg har jo kjøpt bandasje!!
Har forresten skatet 4 mil i dag, og 2,5 gjenstår.. Hejheeej

1 kommentar:

  1. bare å bite tennene sammen! kommet sykt langt. stå på, kommer langt med viljestyrke også :)

    SvarSlett