lørdag 2. juli 2011

Oppsummering dag 1

Begynte på Oslo S i dag litt over klokken 12, og etter en kjapp prat med ei venninne og dobesøk på Statoil var jeg på brettet ca. halv ett. Siden det ikke er lov til å skate langs E18 var jeg nødt til å ta veien over Ekeberg, noe som vil si en laaang bakke.. Fin start på turen med andre ord. Videre kjørte jeg over Nordstrand hvor jeg stoppet på Jacobs og kjøpte meg litt snacks før jeg fortsatte mot Kolbotn og Ski. Det var på dette tidspunktet regnet kom. Om det er mulig å vannplane med longboard gjorde jeg det ett par ganger, mens andre ganger havnet jeg så dypt ut i vanndammene at jeg strengt tatt burde hatt redningsvest. Da jeg ankom Ski etter ca. 2 timer satt jeg meg under ett tre og ventet på pappa og gjengen som kom i bil. Da var det lunsjtid.
Etter lunsjen gikk turen mot Vestby, men det husker jeg ikke så mye av egentlig. På den tiden var veien absolutt ikke målet, så jeg fulgte ikke så mye på hva som skjedde rundt meg.

I Vestby haddejeg også en liten pause med min Farris og Snickers før turen bar mot Moss.. Trodde jeg, men ikke Gpsen. Tror ikke den ville til Moss for den slo seg mer og mer vrang jo nærmere jeg kom. Og etter en del kilometer i omvei var jeg endelig på rett spor. ( kjente det på lukta )
Klokken halv åtte, syv timer og 7,5 mil etter jeg forlot Oslo stod jeg i Moss sentrum. En ganske så fin og koselig by, sånn by the way. Og det beste av alt, jeg bor på hotell i natt! En liten overraskelse fra pappa og kjæresten. Alt i alt en fin første dag, litt øm i beina men ser optimistisk på Køben !!

Knall, vi sees :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar