mandag 4. juli 2011

Oppsummering dag 3

Da er jeg endelig fremme! Det egentlige målet som var Dingle, var ikke så fint så jeg fortsatte litt til. Jeg befinner meg nå på ett motell i Håbymot som koster 780 kroner natta !! (takk mamma). Etappen jeg har lagt bak meg i dag er på 8,2 mil, og den tok 10 timer å gjennomføre.

Startet dagen med å kjøre noen kilometer i feil retning før jeg kom på rett spor igjen. Spiste ett rundstykke og noen bananer til frokost i Halden før jeg satt kursen mot Sverige. Jeg tok en vei som heter blå-grønne vei, mye bakker hvor nesten alle gikk oppover. Kjente etter et par mil at jeg begynte å bli sulten og tørst og tenkte jeg skulle stoppe på første butikk, men den kom aldri. Jeg skatet derfor de første 5 milene uten mat og vann. Jeg har med andre ord vært rimelig langt nede i kjelleren i dag, derfor jeg ikke har hatt noe særlig oppdateringer. Har heller ikke filmet eller tatt noe særlig med bilder.

Hadde jeg visst hvor tungt det skulle bli i dag hadde jeg aldri i verden startet denne turen. Tror ikke det er så mange som egentlig kan skjønne hvor ille det egentlig har vært :p men nok om det. Da jeg fikk meg litt mat (liter jucie, 4 rundstykker, en pakke salami, smoothie, sportsdrikk, snickers, youghurt og cola) begynte kreftene å komme tilbake igjen. Så nå sitter jeg altså her og ser fortsatt optimistisk på Køben :) formen er relativt bra og jeg gleder meg til i morgen :) nå er det natta :) snakkes :)

3 kommentarer:

  1. Stå på Lars! Vi følger med på bloggen og heier på deg!!! En liten sponsing er satt inn på konto :-) klem, tante Gyril

    SvarSlett
  2. Dette klarer du Lars! Er jo prestisje i det du allerede har gjort! Stå på :D
    -Peder

    SvarSlett
  3. du e heilt rå!!! RESPEKT!!!

    SvarSlett