tirsdag 5. juli 2011

Oppsummering dag 4

I dag dro jeg som vanlig litt lenger enn planlagt, 6,5 mil ble det til sammen. Fler og fler som hilser langs veien, så det er jo allright. Nå ligger jeg på en camping ved Stenungsund, og det er bare 6 mil igjen til Gøteborg.

Formen blir bare bedre og bedre for hver dag som går, og nå begynner jeg å kose meg skikkelig.

Jeg stod noen mil langs en vei med en fartsgrense på 90, og smalere veiskulder enn skuldrene til Thomas Giertsen.. Det var litt kjipt egentlig, fikk ikke med meg når bilene kom bak meg for de kom så brått på. Noen av gangene skvatt jeg ganske bra når det kom store semitrailere og tutet rett bak meg.

Det har også i dag som alle andre dager blitt svelget en del fluer og andre ymse insekter som har vært på selvmordsoppdrag. Ikke spør meg hva jeg har gjort for å fortjene det, men det har gjort at jeg har holdt meg mett så skal ikke klage ;))

I morgen har jeg absolutt ingen planer. Jeg ligger jo en del mil forann skjemaet så jeg tenkte å finne ut av det i morgen. Veien blir til mens man går. Jeg lastet opp en liten filmsnutt også, men går bare å sende filmet på 50 sek. Så beklager det..

Vi sees i morgen, nå er det hoTELT for alle penga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar