fredag 8. juli 2011

Oppsummering dag 6

Vi kom oss ikke til Varberg, og klarte dermed ikke 10 mil, men kom bare 8 mil. Jeg forstod at nå har vi kommet langt nok da vi skulle inn i matbutikken oppe i gaten og Jokke som kom bak meg ramlet inn butikkdøren og ble liggende. Da var vi både våte og kalde ettersom vi har hatt mye regn og motvind de 8 siste timene vi skatet.

Men det er veldig kult å ha med Joakim på tur, jeg ler utrolig mye. I går som han pakket og jeg sa han burde ha meg seg en regnjakke lo han av meg og sa det hadde jo meldt fint vær hele helgen. Han lo ikke så fryktelig mye da det regnet som mest og han ikke hadde noe annet enn en T-skjorte og shorts.. Til slutt var han så kald at han nesten ikke klarte å stå oppreist så vi var nødt til å stoppe å kjøpe en jakke. Vi stoppet innom en butikk som het Magnus sportshop hvor det jobbet ei utrolig koselig dame. Hun fikk så vondt av Jokke at hun ga han en Henri Lloyd jakke for 100 kroner. Slike mennesker skulle det vært fler av !

Alt i alt har det vært en ganske tung, men kul dag. Jokke fikk kjørt seg litt og jeg kjenner at formen aldri har vært bedre.. Joakim blir forresten med ned til Køben, noen tipset GP om skatingen så nå tror halve Sverige at han har skatet fra Oslo og at han skal bli med til Køben, han ble litt feilsitert på den gitt, så nå håper han på å ikke slippe unna jobb på mandag. Kjipt for han, kult for meg. Men det var alt for i dag, vi er fortsatt bestemt på å klare 25 mil i helgen. Vi får også veldig koselig selskap i morgen så følg med !!

Hej

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar