søndag 10. juli 2011

Oppsummering dag 8

Dagen begynte Frillesås som ligger ca 2 mil nord for Varberg. Vi begynte i ett rolig tempo og stoppet i Varberg for en lang pause og litt bading. Thea, kjæresten min og Helle som er hennes venninne kom ned og møtte oss i Varberg og skal følge ned til København.

Da vi forlot Varberg fikk jeg litt panikk for ikke å nå målet mitt som var Halmstad, så jeg bestemte meg for å sette opp farten betraktelig. Jeg skatet derfor så fort jeg bare klarte med svensken hengende på slep. Det endte med at han måtte gi seg i Falckenberg, hvor han ble funnet lettere bevisstløs av Thea og Helle. Skal også nevnes at han ikke fikk fri fra jobben på mandag så det var nok ganske demotiverende for han.

Jeg stoppet derimot ikke i Falckenberg, hadde ikke tid til mat og vann, men etter ett par mil var jeg helt tom. Jeg satt meg ned i hamv ni tiden og ventet på at følgebilen skulle komme med noe sjokolade og vann, og etter en liten halvtime med pause var jeg klar igjen... Trodde jeg. I det jeg begynte å skate igjen, sviktet bare alt i hele kroppen min. Jeg falt med hodet først rett ned i asfalten, og de ble jeg liggende. Ble kjørt til legevakten hvor de teipet ett kutt på kneet, bandasjerte skulderen og sjekket hodet. De ga mef beskjed om å slappeav i natt og at jeg kunne fortsette.

Så i dag skal jeg bli kjørt der hvor jeg slapp, halvannen mil på utsidenav Halmstad og fortsette så langt jeg kommer. Ikke særlig langt igjen nå :)

Vi sees :D

1 kommentar:

  1. Herregud lars ! du må ta det med ro! kan jo ikke bli helt villmann, da når du iallefall ikke målet! :p bedre å overleve, så du iallefall klarer målet ditt ;) Ikke stress, så rekker du det fordet! Har skikkelig trua! moro å lese hver dag!
    God bedring! Stå på :D

    Ina

    SvarSlett