mandag 11. juli 2011

Oppsummering dag 9

I går la vi oss i en skolegård i Halmstad, våknet opp i dag til strålende sol. Vi dro for å spise litt, så sa vi farvel til Jokke. Han ville stå fra Halmstad og tilbake til Falckenberg før han tok toget tilbake til Gøteborg.

De to første milene inn til Halmstad stod jeg sammen med Thea, det gikk overraskende bra. Hun er veldig flink blitt så kjente jeg ble en smule stolt :) Imens var Helle flink og fulgte i bilen.

Da vi kom til Halmstad tok vi en pause før jeg fortsatte. Sa var det 9 mil til Helsingborg. Da jeg hadde kjørt noen mil kom jeg til noe alle svensker har pratet om fra Gøteborg og ned; ett stort fjell midt ute på en slette ! For å si det sånn, det tok meg 45 minutter å nå toppen.. Deretter var det ca. 1 mil med slak nedoverbakke. Da jeg var på bunn bestemte jeg meg for å kjøre på litt, så de 3 siste milene har jeg hatt en snittfart på 18 km/t good work!

I skrivende stund ligger jeg i en dobbeltseng med Thea på ett motell 1 mil på utsiden av Helsingborg. Nøyaktig 10 mil etter jeg startet i dag. Det vil også si at jeg har bare 6 mil igjen til Køben !!

Sees i morgen, nå er det natta ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar