onsdag 13. juli 2011

Over og ut

2. Juli la jeg ut på mitt til nå livs utfordring. En skatetur på 75 mil. En tur som var planlagt minimalt, og som svært få hadde tro på at jeg ville klare. Det var vel kanskje akkurat derfor jeg klarte det, jeg ville vise alle som ikke trodde på meg, og jeg ville også vise meg selv at jeg fikk det til. Når det er sagt kan jeg vel også nevne at jeg aldri hadde dratt om jeg hadde visst på forhånd hvor hardt både fysisk og psykisk det ville bli. Jeg har presset meg selv til grensen, og noen ganger over. Jeg er derfor veldig fornøyd og stolt over hva jeg har fått til. Så til alle som fulgte meg; takk for turen !

Jeg må også få takke Norwaii for ett nydelig longboard og t-shirts, longboardgarage.no for noen knall hjul og kulelager. Familie og venner som har sponset litt av turen min (ble relativt dyrt ) og til Thea og Helle som var med de siste dagene og backet meg opp da det var tyngst.

Jeg føler jeg har lært utrolig mye på turen, spesielt det å presse sine egne grenser, ikke gi opp men fortsette mot målet.

Winners never quit !

Takk for meg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar