lørdag 2. juli 2011

I dag er dagen !

I dag er dagen kommet, og det er bare 1 time til avreise. De mørke skyene henger faretruende lavt over Oslo, og det ser ut til at jeg kommer til å få en fuktig dag. Men man må vel regne med litt regn   hoho.
Jeg har  akkurat sagt farvel til kjæresten min Thea som dro på jobb, så fra nå av er det hæla i taket og tenna i tapeten. Eller kanskje ikke..

Jeg er i alle fall så klar jeg bare kan bli nå, og grugleder meg veldig til de neste timene, dagene og ukene. Blir spennende å se om jeg kommer meg helt ned, og om jeg opplever noe kult. (kjenner jeg med selv rett, blir det begge delene. )

Dette er siste gangen jeg kommer til å linke denne bloggen til facebook, så fra nå av må alle følge med selv om de vil ha de nyeste oppdateringene.. Hadde blitt glad om dere vil spre ordet om denne bloggen også. Når jeg først skal gjøre noe slikt, vil jeg at så mange som mulig skal vite om det :P

Da er min 3. kaffekopp denne morgenen drukket, nå må jeg på toalettet og pudre nesen, teipe anklene og pakke siste rest. Og sååå er det ut på tur :D

Vi sees :D

4 kommentarer:

  1. Syns du er drit kul Lars! Er det noen som kan klare det er det deg ;) Har skikkelig trua, bare bruke den staheten og galskapen din riktig du, så kan du bare si FUCK YOU når du kommer i mål ;)
    For dit kommer du ! Vær forsiktig, og bruk refleks!
    Masse lykke til! Skal tenke på deg! Også er jeg glad i deg! :)

    Stor klem Ina

    SvarSlett
  2. God tur, og lykke til:)

    SvarSlett
  3. Klem fra mamma:)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig melding Ina ! Motiverende :D Vi sees når jeg kommer hjem!

    SvarSlett