søndag 3. juli 2011

Oppsummering 2. Etappe.

Startet i Moss og endte opp i Halden. Stoppet i Sarpsborg på Peppes og så fikk jeg sekken min. Kjørte 500 meter i hovedveien før bilene begynte å tute og jeg falt. Ikkje braaa. Men gikk heldigvis fint. Merker en tydelig forskjell med sekken, er en del tyngre med 12 kilo ekstra på ryggen. Men det positive er at nå er jeg skikkelig på tur, med det norske flagget stikkende opp av topplokket. Mange som vinker, tuter og hilser. Og det er jo koselig. Turen i dag tok 9 timer, 1 time lenger enn planlagt. En halvtime av grunnen er den siste bakken opp til Fredriksten Camping som ligger vegg i vegg med den gamle festningen (på toppen av Galdhøpiggen føltes det som) Over gjennomsnittet varmt i dag, så jeg har svettet som en gris. Drakk 5 liter vann i dag og er fortsatt tørst. Så det var deilig å ta en dusj kan jeg love :)

Ellers er utstyret upåklagelig, så det er ikke det det skal stå på. Skal prøve å laste opp en liten film snart, noe jeg ikke klarte i går fordi jeg slettet den da jeg var ferdig med å redigere. Smart !! I morgen er den lengste etappen, gleder meg faktisk. Deilig å kjenne man lever:) Sjallabais !!

1 kommentar:

  1. Lykke til Lars :)
    Hvordan er formen?
    - Truls -

    SvarSlett