torsdag 7. juli 2011

Oppsummering dag 5

I dag ble det ikke noen etappe på meg på grunn av litt tekniske problemer. Stakk heller hjem tik Jokke og tok en hviledag. Ligger nå plutselig ca. 2 mil bak skjemaet så vi skal stå opp klokken 4 i natt, kjøre til det stedet hvor keg stoppet og skate og så skal vi stå hele dagen.

Jeg har jo med meg en svenske på slep, og det vil jeg tro er utelukkende positivt for mitt konkurranseinstinkt. Skal sørge for at han får de tyngste dagene i sitt liv! Så satser på nærmere 25 mil de tre neste dagene, så får vi se hvordan det går.

Selv om vi hadde fri i dag, stod vi litt på brett.. Vi filmet en del også, men ikke på vår tlf så den filmen må komme senere..

Vi sees i morgen, nå er det Sverige mot Norge i kampen om svenskekysten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar